Ansatte

Kristin Aakenes Nysted

Stilling: Daglig leder
dagligleder@borgenskogbhg.no

Kristin startet i Borgen Skog august 1994. Er utdannet førskolelærer fra DMMH med videreutdanning i administrasjon-ledelse, veiledning og spesialpedagogikk. I ledige stunder tar hun gjerne frem gitar eller trommene, og nyter dagen sammen med ungene.

Lepus

Stine Marie A. Rype

Stilling: Avdelingsleder

Stine Marie ble ferdig utdannet barnehagelærer i 2020 med natur, helse og bevegelse som fordypning. I disse dager tar hun videreutdanning i barnehageledelse, deltid. Stine Marie har mye å gi til store og små. "Glede og Undring i små møter med barna".

Alla Shcherbakova

Stilling: Assistent

Alla startet hos oss i mai 2023, og jobber nå hos oss tre dage i uken (onsdag- fredager). Hun er fra Ukraina og skal sammen med de små lære norsk språk & kultur. Alla er en omsorgsfull kvinne som alltid har et ledig fang.

Linda Sein Bwae

Stilling: Barne- og ungdomsarbeider

Linda startet hos oss i 2012 som lærling. Etter 2 år i lære ble hun fast ansatt som barne- og ungdomsarbeider. Forming, musikk og samlinger med Linda er alltid en fryd!

Jo Lee Siebke

Stilling: Barne- og ungdomsarbeider

Jo Lee startet i 2009 - i perioder vært avdelingsleder i dispensasjon. Hun er en eminent tegner og forming er hennes lidenskap. Jo Lee har orden på avdeling og huset, gjerne med en sol-trall til jobben!

Pegasus

Lisbeth Olsen

Stilling: Avdelingsleder

Lisbeth startet hos oss i 2004. Hun er utdannet barnehagelærer fra Høyskolen i Telemark. Lisbeth kan det meste og takler de fleste. Hennes styrke er språkstimulering med naturen som arena. Det hun ikke kan om natur er ikke verdt å vite.

Thea Jensen

Stilling: Pedagogisk leder

Thea startet hos oss august 2016. I løpet av denne perioden har hun tatt barne- og ungdomsarbeiderfag. Hun har erfaring fra både små- og storebarnsavdelinger. Hun er ei kreativ og glad jente som liker fart og lek med ungene. Barnehagelærer i disp 2023- 2024.

Henrik Birkeland

Stilling: Barne- og ungdomsarbeider

Henrik starter hos oss august 2023. Han har tidligere erfaring fra skole og barnehage. Henrik byr gjerne på en straffekonkurranse eller Allsang. Nå er tiden moden for å investere i ny gitar! Hvis du trenger en ny og humoristisk vri på gamle eventyr er dette fyren å kontakte.

Torbjørn Myran

Stilling: Pedagogisk medarbeider

Torbjørn jobbet hos oss før sommeren etter avsluttet vgs, og tar nå ett år i bhg før videre studier. Torbjørn gløder for fysikk og fysisk aktivitet. Vi gleder oss til magiske stunder med Torbjørn.

Pluto

Marie Lid Müller

Stilling: Avdelingsleder

Marie startet hos oss august 2021.Ble utdannet ved universitetet i Agder, 2007. Marie har bred erfaring fra barnehage og internasjonal skole i Singapor. Hun har fordypning i drama, litteratur og veiledning.. Vi ser frem til eventyrstunder med Marie.

Gunhild Johansen

Stilling: Pedagogisk leder

Gunhild starter hos oss august 2023. Ble utdannet ved DMMH i 2018, og tar nå videreutdanning innen barnehageledelse. Gunhild kan mye rart… en kløpper på bergarter og ønsker du kappseilas kan du prøve deg mot henne! Hun trives godt i friluft, og går mer enn gjerne på utforskertur i busker og kratt med de yngste.

Amna Rehan

Stilling: Barne- og ungdomsarbeider

Amna startet hos oss høsten 2021. Hun har lærerutdanning fra Pakistan og tar nå utdanningen; barne og ugdomsarbeider, mangler kun noe praksistimer. Etter 5 år i Norge snakker hun meget godt norsk. Den dama står på og her har vi alle mye å lære både av engasjement og ikke minst vilje til å lære nytt. Mattematikk med Amna må bli spennende!

Rigmor Anita L Wathne

Stilling: Barne- og ungdomsarbeider

Rigmor startet hos oss i 2004. Hun er vår kreative tegner. Det meste klarer hun å få ned på tegnearket til inspirasjon for store & små. Hun er alltid rolig, selv om det ”koker” rundt henne.

Kieran Stenvik

Stilling: Pedagogisk medarbeider

Kieran jobber hos oss barnehageåret 2023-2024, før han skal på videre studier. Kieran trakterer gitar like godt som fysisk aktivitet. Vi nyter sang, skaperglede og magiske stunder med Kieran.